PBM'S
 >  Hoe werkkledij bestellen via de VDP website?
Introductie

Elke werknemer krijgt een pakket werkkledij bij aanwerving. Daarna krijgen jullie een budget toegekend om jaarlijks kledij te bestellen. Dit budget is gebaseerd op de historische gemiddelde uitgaven en werd goedgekeurd door jullie CPBW.

Tijdens deze toolbox leggen we jullie stap voor stap uit hoe jullie werkkledij kunnen bestellen via de Vandeputte (VDP) website.


Inloggen op de website


  • Ga naar www.vdp.com
  • Klik op "Inloggen" in de rechter bovenhoek
  • Log in met je mailadres en wachtwoord

Is het de eerste keer dat je inlogt?

  • Klik op “Paswoord vergeten?”
  • Voer je mailadres in: voornaam.naam@aertssen.be
  • Je ontvangt op je mailadres een wachtwoord
  • Klik opnieuw op "Inloggen" en log in met je mailadres en dit wachtwoord
  • Er wordt gevraagd om je wachtwoord te wijzigen
Budgetsaldo raadplegen
  • Login op de website (zie hierboven)
  • In de rechterbovenhoek wordt een menu weergegeven met daarop je naam 
  • Klik op je naam
  • Kies het item “profiel”
  • Vervolgens kan je “mijn budget” kiezen
  • Je kan je resterend bedrag raadplegen en nakijken tot wanneer dit geldig is
Hoe een bestelling plaatsen?


Stap 1: kies een productgroep

  • Klik op “producten”
  • Klik op “catalogi” -> je krijgt een overzicht van de verschillende entiteiten (AT, AA, AK, ...)
  • Klik op je eigen entiteit -> je ziet vervolgens een overzicht van de verschillende types PBM / kledij
  • Kies de juiste “productgroep”
  • De lijst met beschikbare materialen verschijnt




Stap 2: kies het product dat je wil bestellen

  • Selecteer het product dat je wil bestellen
  • De productdetails worden weergegeven
    • Beschikbare maten
    • Beschikbare kleuren
    • Prijs
    • Voorraadstatus

Stap 3: Selecteer de juiste productdetails en het aantal

  • Selecteer de juiste productdetails (maat, breedte, kleur, ...)
  • Kies het aantal dat je wenst 


Stap 4: Voeg toe aan je bestelling

Druk op de knop " Voeg toe aan bestelling". De artikelen komen nu in je winkelmandje.

Stap 5: Winkelmandje raadplegen

  • Je kan je winkelmandje raadplegen door in de rechterbovenhoek op het woord “winkelmandje te klikken. 
  • In dit scherm kan je je bestelling nog veranderen / bewerken


Stap 6: Bestelling plaatsen

  • Als je klaar bent klik je op “Bestellen”
  • Mocht je onvoldoende budget hebben om de bestelling te plaatsen, wordt dit aangegeven in het winkelmandje met een rode banner. 



Bestelling afhalen


Na 2-4 dagen worden de bestelde artikelen geleverd. U krijgt hiervoor een melding per mail.

Waar afhalen?

  • Stabroek: In de Vandeputte kasten (in de personeelsgang, naast de hanschoenenautomaat)
    --> het juiste kastvakje opent bij gebruik van uw badge aan de automaat

  • Andere locaties: Aan het hoofdgebouw
Tips > Wat als het niet lukt?

Contacteer je QESH advisor voor meer informatie. 

B&I - sloop/saneringen/industrieEllen Groom
B&I - grondverzet/bouwputten/wegenins/infrasructuurRobin Van Loon
AWSophie Bayard
AKVicky Verbeeck
AT & ALDirk Leemans
ASEllen Groom
Aertssen GroupRobin Van Loon



Scan de volgende code met de app om deze toolbox te bekijken.